Vyvoj: udrzovani verzi, PHP skripty, jak na to?

Martin Bodlák bodlak na email.cz
Středa Květen 21 18:12:51 CEST 2003

Hezky.
Zajimaji mne vase zkusenosti - na jake distribuci to jedete? Jakou verzi
GNOME/KDE? Mam totiz problem s pristupem na lokalni CVS jako pserver -
Eclipse mi padne na hubu.
Poradite? Ja mam posledni RH9, aktualni verze jadra a spol. z minuleho
tydne.
MB

--
Martin Bodlak, Ostrava, Czech Republic