mandrake 9.0 -> redhat 7.1

Ales Vizdal ales na vizdal.avonet.cz
Středa Květen 21 21:35:00 CEST 2003

On Wed, May 21, 2003 at 05:53:00PM +0000, stefan furdek wrote:
 prajem pekny vecer!

> potreboval by som jednu radu. mam na compe(20GB HDD) win xp (10GB) a
> mandrake 9.0 (10GB). chcem si ho teraz preinstalovat na red hat 7.1
> cz.

  Mandrake zustava nebo ma byt nahrazen (starickym) RH 7.1?

> 1,ked zrusim vo windowze oddiel linuxu, zmazu sa vsetky data? aby sa tam
> mohol potom bez problemov nainstalovat redhat?

  Pokud by se Mandrake menil za RH, tak staci pri instalaci naformatovat
  partice.

> 2,pocul som nieco o nejako partition magic, kde mozem nastavit spolocne
> zdielanie urcitej diskovej kapacity na ukladanie dat. vedel by mi niekto
> poradit?

  PQ Magic umi rozdelovat disk. Ze by umel to co popisujete, to nevim,
  ani moc nerozumim jak by to delal.

> velka vdaka!

  neni zac.

PS. Vase signatura je pekna, ale pomalu vetsi nez cely mail ...

--
Aleš Vízdal

ales na vizdal.avonet.cz
http://vizdal.avonet.cz/~ales