SPAM s mojou spiatocnou adresou

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek Janousek na FoNet.Cz
Středa Květen 21 22:18:28 CEST 2003

	Ja jsem jen chtel upozornit na obvykly provozni problem - firma
ma MX-ko smerovane k sobe, zalohu(hy) ma na nejakeho partnera/hosting...
(nase firma neni vyjimkou), ovsem kdybych na hostingu zablokoval cele
msn.com, hotmail.com, aol.com apod., tak nas zakaznici roznesou (jako ze
na nasem primarnim MX-ku to je komplet zablokovane a urcite konkretni
adresy jsou povolene - cca 5 vyjimek)...

	A mohu-li sledovat a srovnavat, tak nyni (cca posledni 2 mesice)
dostavam "prolezly" spam ku spamu pres zalohy v pomeru 1:2 az 1:3.

PS: Nepouzivam zadnou on-line databazi z duvodu naprosto anarchistickeho
pojeti a zatim ani SpamAssassina.