Rychle info: reverzni a pak primy preklad jaderneho modulu

Honza Petrous hop na unibase.cz
Středa Květen 21 22:29:27 CEST 2003

V St, 21. 05. 2003 v 15.31, Pavel Machek napsal:
> Ahoj!

> Ja vim ze to jde, ale lidi co se na to musi zeptat to obecne
> nezvladnou ;-)))). [A nebude to nijak snadny udelat, bude se to muset
> delat rucne.]

Tak to je bomba! Takze vase PUVODNI odpoved byla zavadejici.
Dekuji za ni. Evidentne se radeji priste ptat nebudu.
Myslel jsem, ze tak fundovany clovek jako vy, kdyz se rozhodne,
ze zareaguje, tak se na tom da stavet.

Dekuji p. Kankovskemu, ze me vyvedl z omylu (taky se mi to nechtelo
verit) a tim padem mi dal nadeji, ze neceho dosahnu ;)

Apropos, vetu "ale lidi co se na to musi zeptat to obecne nezvladnou"
radeji komentovat nebudu :(

/Honza Petrous