up2date for RH 7.2

Vymazal Milan vymazal.milan na seznam.cz
Čtvrtek Květen 22 08:17:14 CEST 2003

Cau

>   dostala jsem se ke stroji RH 7.2 - orig instalace (mozna named je
>   novejsi)

>   funguje jako firewall do internetu - iptables,squid, sendmail, pop3,
>   apache

>   chtela bych ho updatovat pomoci up2date

>   jeden linuxak radi ze je to v pohode

>   druhy me strasi ze mi nepojede sendmail (z hlediska provozu krticke,
>   pripojeno ccc 160stanic)

>   zajimali by me vase zkusenosti s up2date

No ja sem narazil na jedinej problem. na klasickym routeru s fw mi to
nefunguovalo. Resilo se to tu a nejak se to nevyresilo, nakonec jsem
prisel na to ze musim povolit urcite porty v ramci SSL

skusenosti sou dobre az na to ze se to musi platit pokud mate vice jak
jeden ucet. Navic pomerne casto chcou po men nejaky obnoveni atd..

S pozdravem

 Milan Vymazal