dosemu a Novell a par znakov

iko iko na kamarad.cz
Čtvrtek Květen 22 08:56:27 CEST 2003

zdravim,

riesil tu uz niekto pustenie db aplikacie (clipper, nieco ako fox) s
koneknutim na novell disk?

konecne som nahodil mekcene v xdosemu (v dosemu sa mi nepodarilo, skoda,
radsej by som mal v konzole). problemove mi ale zostava par znakov (konkretne
0x10, 0x31). miesto nich mi zobrazuje bodku alebo taku podciarku. skusal som
vyrobit font s upravenym CP852.TXT, ale tie znaky sa mi jednoducho nepodarilo
zmenit. netusim preco. vsetky ostatne som zmenil, len tieto nie. skoda.

no, ale hlavny problem je tento. namapoval som si novellacky disk (ncpmount).
ten som potom namapoval do dosemu, pustil v nom ten soft. v pohode to
slapalo, len dost pomaly (ked je miesto novellu samba, tak to ide rychlejsie,
problem bude asi v pomalom ncp fs v linuxe). zistil som ale, ze ked som na
inom kompe zaroven spustil tu istu aplikaciu z novellu, tak mi napisala ze je
porusene zdielanie suborov. v com je problem? ncpmount nevie zamkynat subory
alebo co?

stretol sa niekto s tym?

diky...

iko