Ztraceni souboru...

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Čtvrtek Květen 22 10:57:52 CEST 2003

> moznost, ze
> sobe jakousi

mal som podobny problem. server zazil pocas 2 rokov asi 20 tvrych spadnuti
(kvoli vypadkom prudu, nebol totiz na ups-ke). od isteho casu sa z toho
nedokazal zotavit sam, musel som po nabehu spustat rucne fsck. data boli na
ext2 particiach. potom zacali z nichoho nic miznut subory aj adresare, pocas
prevadzky, bez vypadkov alebo restartov. ked uz bolo zle, tak som postihnute
particie odzalohoval, zrusil, vytvoril reiserfs (s ktorym mam dost dobre
skusenosti), vratil data, a odvtedy sa take problemy uz neobjavili. problem
som sam pre seba vyhodnotil ako zly vyplyv vypadkov na ext2, ktory fsck
nedokazal uplne zreparovat. a este som pre istotu kupil ups-ku :o)