ako na HUP chroot-named ?

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Čtvrtek Květen 22 13:27:55 CEST 2003

> config by mal byt udavany /etc/named.conf ale fyzicky pritomny v
> /chroot/etc/named.conf ak sa chrootne a potom /etc/named.conf (pod
> chrootom) nenajde, jasne ze padne.

Precitaj si subject. Mne ten named bezi v chroote (cize to co pises, je
splnene). Ale ked zmenim konfig a chcem ho hupnut, tak spadne na uz
spominanu hlasku. Co je pre mna totalna zahada, kedze by mal bezat v
chroote a tam ten config MA !

Chrootovany named spustam priamo cez chroot (chroot /var/named -c
/usr/sbin/named -u nobody).  Cize v reali sa ta binarka nachadza
/var/named/usr/sbin/named (to pochopil asi kazdy).
Tak kde je zakopany ten pes ??

Ide mi o to, ze ak si spravim nejaky script na automaticke pridavanie
subdomen do mojej domeny, tak pri nejakych 100-kach (mozno tisicke) sa mi
vdi odveci zakazdym killovat a pustat named miesto toho aby som to len
HUPol a hotovo.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2