xcdroast - cestina

Vladimir Smelhaus smelhaus na bpt.cz
Čtvrtek Květen 22 13:29:53 CEST 2003

On 22 May 2003, 11:47, zenis na fmph.uniba.sk wrote:

> Presne takto sa mi sprava pri UTF8 (az na to, ze nadava na fonty (co
> moze byt sposobene niecim inym), a v bublinkovej napovedi vynecha
> znaky > 127). Je urcite nastavene 8-bitove locale? Ja mam v subore
> /etc/locale.gen (debian/unstable) sk_SK ISO-8859-2 a sk_SK.UTF-8 UTF-8

Mam LANG=cs_CZ a tomu odpovidajici LC_
Locale jsou vygenerovane. Doufam, ze je vsechno spravne.

xcdroast automaticky zjisti, ze bych rad, aby na me mluvil cesky. Ale
nejak se mu to vsude nevede. Kdyby to aspon delal u vsech textu
stejne, abych se mohl neceho chytnout. Takhle na tlacitku nic
nevidim, ale napoveda funguje.

Jeste to budu nejakou dobu zkouset a pak ho prepnu na anglictinu.

V.