Ktery fotak?

Bohdan Milar milar na tyflocentrum-ol.cz
Čtvrtek Květen 22 13:49:01 CEST 2003

On Wed 21. May 2003 14:36, you wrote:

> Fuji FinePix ti pojde, RH8, RH9, RH7.3 odskusane, nizsie neviem, ale malo
> by to slapat

Děkuji všem za podnětné postřehy. Před chvílí jsem pod (mírně updatnutým) RH
7.2 úspěšně odzkoušel Nikon Coolpix 3100. Připojil jsem ho kabelem, zadal
jsem:

mkdir /mnt/usb
mount /dev/sda1 /mnt/usb/

a na ploše se objevila ikonka. Pak už běžná práce se soubory. Nakonec umount.
Nyní mám ještě jako vážnou nabídku Sony Cyber-Shot P52. Má fungovat i jako
web-cam a je ze 3 megapixelů nejlevnější.

S pozdravem

Bohdan Milar