xcdroast - cestina

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Čtvrtek Květen 22 14:52:43 CEST 2003

Dne čt 22. května 2003 13:29 jste napsal(a):

> Mam LANG=cs_CZ a tomu odpovidajici LC_
> Locale jsou vygenerovane. Doufam, ze je vsechno spravne.
>
> xcdroast automaticky zjisti, ze bych rad, aby na me mluvil cesky. Ale
> nejak se mu to vsude nevede. Kdyby to aspon delal u vsech textu
> stejne, abych se mohl neceho chytnout. Takhle na tlacitku nic
> nevidim, ale napoveda funguje.
>
> Jeste to budu nejakou dobu zkouset a pak ho prepnu na anglictinu.
>
> V.

Mám verzi 0.98a13 a čeština je tam OK s RH9 tj používám utf8, nastavené pouze
toto:

LANG="cs_CZ.UTF-8"
SUPPORTED="cs_CZ.UTF-8:cs_CZ:cs"
SYSFONT="latarcyrheb-sun16"

Někdy dříve jsem narazil na podobné chování co popisujete a většinou pomohlo
když jsem si hrál s fonty na první místa dal české a ty které nebyly české
jsem nějaké odebral, něco se spravilo (zobrazoval všude všechny nápisy, ale
bez českých písmenek) a něco zase nechodilo moc jsem se v tom neštoural a
použil en a bylo po problému.

Teď v RH9 s utf to chodí ale ještě je tu pár drobností které nechodí s utf
třeba použít jiný mkisofs pro utf.

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |