iptables - zoufalstvi - reseni

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Čtvrtek Květen 22 15:08:47 CEST 2003

Asi tak stokrat jsem se ptal NT admina, jestli ma skutecne vypnute proxy.
Stokrat rekl, ze fakt ma. Kdyz jsem se zeptal po sto prve, jestli mu tam
treba nebezi nejaky soft od MS, protoze jsem si vzpomnel, ze pred tim meli
nejake sdileni ISDN pripojeni, tak zacal mrcet, ze mozna jo.
Abych to zkratil. Ma tam SBS 4.5 a na jednotlivych stanicich mel
nainstalovany MS Proxy client. Vypnuti proxy v IE nepomohlo. Ten blbej MS
proxy client prepisoval cil na 192.168.10.1, takze ven nic neodeslo. Delal
to jak u ftp, tak http.
To je na pos....

Takze diky vsem za podnety. Az narazite na sit, kde driv pouzivali sdilenou
vytacenou linku na NT serveru, tak bacha na proxy clienty.

TNX