ls - Segmentation fault

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Čtvrtek Květen 22 23:06:48 CEST 2003

On Thu, 22 May 2003, Maštalíř Jan wrote:

> Mám server HP E800 všechno fungovalo jen po zadání ls příkazu vyběhla
> hláška "Segmentation fault" a po restartu se to zaseklo na random
> generatoru a už se to nehne. Už se mi to jednou stalo na tom samém lae
> po restartu se to zaseklo jinde. Ještě dodám že je tam software raid s
> dvěma disky ...nevím jestli to může být tím. Jestli něco víte tak to
> klidně řekněte nebo aspon naznačte. :-)

Tohle muze byt cimkoliv. :)

Zkuste si nejprve pomoci memtest86 otestovat pamet. Mate pretaktovany
procesor? Pokud pouzivate nejaky balickovaci system, zkuste zjistit,
jestli binarky nejsou pozmenene (u rpm je to prepinac -V). Take je mozne
ze odchazi disk a na nektera mista Vam zapisuje smeti, se kterym si pak
jine casti sysemu nevi rady. Ovsem vadna pamet muze mit napeosto stejny
efekt.

--
JiKos.