SAMBA v siti windows

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Čtvrtek Květen 22 23:09:14 CEST 2003

On Thu, 22 May 2003, Ondrej Planka wrote:

> Mam v siti (peer to peer) 5 PC- z toho 3 linuxove pecka a 2 s okny a
> potrebuji abych mohl z linuxovych PC ukladat data na ty dva s windows-
> na jednom z linuxovych PC mam Sambu,ale nemuze se mi povest ji spravne
> nakonfigurovat abych mohl ukladat na ty dva s okny. Poradte prosim....

Tohle je dotaz tak na znamku 4, mozna 4-. Jak ma kdokoliv z toho, ze se
Vam to nedari nakofigurovat, odhadnout co delate spatne?

Jake dokumenty o nastavovani samby jste precetl? Jake kroky jste provedl?
Co se Vam presne nepovedlo?

Ve Vasem pripade by melo stacit nemountovat ten windowsovky disk do linuxu
pomoci obycejneho prikazu mount. man mount, cast smbfs, resp. man
smbmount.

--
JiKos.