rpm --rebuilddb, LD_ASSUME_KERNEL=2.2.5, nosysinfo

Zdenek SUTR Kaminski xkaminsk na rubisko.ascs.muni.cz
Pátek Květen 23 01:08:43 CEST 2003

Dobry den,

 podarila se mi takova divna vec na rh9 (no jak jsem vygogoloval, stava se
to i na starsich rh) a pokazilo se mi neco v databazi, a to pri mohutnem
rpm -e "asi tak 30 baliku"

 Kdyz dam rpm --rebuilddb, tak to skonci hlaskou:
error: db4 error(16) from dbenv->remove: Device or resource busy

 No jak jsem vygoogloval dale, tak kdyz dam:

a) LD_ASSUME_KERNEL=2.2.5 rpm --rebuilddb, tak to se to dokonci v poradku
b) parametr nosysinfo pri bootu taky uspesne leci onen problem (resp.
   nevypise se na konci ta hlaska)

 Dival jsem se do bugzily, tam to je jako otevreny bug. Stahl jsem rpmka z
ftp.rpm.org (rpm-4.2-1) no problem stale pretrvava, pokud nepouziji reseni
a) nebo b)

V kazdem pripade, ale kdyz ted na tom systemu dam:

db_verify /var/lib/rpm/Packages, tak to pise:
db_verify: Old or incorrect DB version; extraneous errors may result
db_verify: DB->verify: Packages: DB_VERIFY_BAD: Database verification failed

Je tu prosim nekdo, kdo by me do te problematiky trochu zasvetil? Nenasel
jsem v Documentation/kernel-parameters.txt nic o nosysinfo, co znaci
LD_ASSUME_KERNEL, to tusim (viz nedavna debata :-)

Preji hezky den.

--
Bc. Zdenek Kaminski <xkaminsk at fi.muni.cz>

homepage: http://www.fi.muni.cz/~xkaminsk/
IPv6 router homepage: http://www.liberouter.net/
Key: 0xD7315488
Key fingerprint: 3CB0 8108 CB76 446E 2895 AF33 9B3A 851B D731 5488