SPAM s mojou spiatocnou adresou

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek Janousek na FoNet.Cz
Pátek Květen 23 07:24:55 CEST 2003

	Ja na nej slysim take samou chvalu, ale vzhledem k tomu, ze je
napasovan na local delivery mail agenta (zpravidla procmail), tak je pro
mne nepouzitelny - potrebuji, aby byl zaintegrovan do MTA (treba pres
milter (sendmail)) a mohl tedy maily v mnoha pripadech odmitat jiz na
zaklade obalky, resp. vyjednavani o ni, pripadne konexi utnul hned jak
mu vyjde spam=true na zaklade jiz poskladane obalky...

	Obavam se vsak, ze teto funkcionality se jen tak nedockame...