SpamAssassin - SPAM s mojou spiatocnou adresou

Pavel Kraus kraus na caa.cz
Pátek Květen 23 08:36:15 CEST 2003

On 23 May 2003 at 8:01, Marian Cavojsky wrote:

> Podla dokumentacie, by mal fungovat cez amavisd-new. Pouzivam Postfix,
> ale zatial sa mi to nepodarilo rozbehnut.
>
> Ak je tu niekto, komu to bezi cez amavis, tak by som sa chcel spytat,
> ktory parameter mam a ako ho mam nastavit, ked chcem aby ten e-mail
> prehnal aj cez SpamAssassin.

Nedavno jsem to zjistoval, a nasel jsem tohle:
http://www.geocities.com/scottlhenderson/spamfilter.html

Ale zatim jsem to nezkousel zprovoznit.

--
Pavel Kraus
GPG/PGP FP: 982B E56B 1372 FD2A AA14  9A7D A35F 7B2C 1275 9D7F