accounting software do netcafe

Martin 'Megac' Mokry megac na vupu.sk
Pátek Květen 23 09:51:46 CEST 2003

On Fri, May 23, 2003 at 07:28:04AM +0000, Matus fantomas Uhlar wrote:
> -> On Thu May 22 2003 15:51, Rybarik, Michal wrote:
> ->> kebyze pridem do kaviarne a nepojde mi tam ssh, nenecham tam ani korunu
> ->> a uz tam viac nevkrocim...
>
> Martin Hudec <corwin na corwin.sk> wrote:
> -> Preto tie iptables. Otazkou znie, ako zriesit ludi, co dojdu adminovat s
> -> nejakym vlastnym live distrom....
>
> nerozumel som presne co tym myslis. Ak sa pripoja na stanicu mas to jedno,
> jedine sa postarat o to aby nezacal hackovat IP adresy a ethernet adresy...
> ak si niekto nabootuje router tak je problem a treba dakoho vyrazit...
Najlepsie je neumoznit dotycnemu nabootovat z nicoho, zakazat v BIOSe
bootovanie zo vsetkeho okrem HDD, a BIOS ochranit heslom. Je sice pravda
ze na niektore verzie BIOSov existuju univerzalne hesla, ale nie kazdy
ich vie, ze ;-)

--
Martin Mokry a.k.a. Megac
Work: Vyskumny Ustav Podoznalectva a Ochrany Pody