accounting software do netcafe

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pátek Květen 23 11:10:33 CEST 2003

On Fri, May 23, 2003 at 11:05:40AM +0200, Michal Weinfurtner wrote:

> Problem v tom nevidim. V podstate je to lepsi reseni nez se squidem, ale na
> stejnem principu. Jde o to, aby tam nemusel za PC sedet clovek, pobirajici
> mzdu jenom za to, ze otevira pristup uzivatelum a hlida je. Aby si uzivatel
> mohl kdekoli koupit kupon do kavarny a pak tam jit a browsit. Kupony by
> mohli byt pak v prodeji trebas v trafice, nebo kdekoli, naproti v obchode.
> Videl jsem v Praze kavarnu v knihkupectvi. Pobihal tam clovicek kolem
> tech kompu, kdyz prisel zakaznik tak sel k pocitaci neco tam udelal, pak sel ke
> [...]

videl som podobne riesenie - php + databaza + iptables - studenti to
pouzivali v jednej ucebni, kde bol volny pristup

ak mal niekto login/heslo, tak sa prihlasil a mohol browsovat, na konci
prace sa odhlasil a dana ip adresa bola zablokovana

pokusim sa zistit podrobnosti

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE