Oznameni nefunkcnosti sluzby na serveru pres SMS

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pátek Květen 23 11:18:24 CEST 2003

Dobry den,

prolezl jsem archiv a presto mam otazku: Mame velmi dulezite stroje,
jejich stav je neustale monitorovan. Doposud se odesilali smsky na
eurotel mailem. Jenze takova sms vesele prijde se spozdenim dvou hodin.
Ja potrebuji mechanismus, kterym dorazi sms tak do 10 minut.

Premyslim o techto variantach
1. Koupim si telefon, pripojim ho pres seriovy kabel k pocitaci.
2. Koupim si specializovanou sms branu bez repraku, sluchate apod.
3. Existuje sluzba, kterou si zaplatim a budu moci pres ni posilat
   smsky skriptem? Otaznik je spravne, nasel jsem jenom klikaci
   placene sluzby na webu.

V archivu jsem nasel nevyhody k bodu 1: Telefon umira, pada. Neni staven
na nepretrzity provoz. Bod dva zni nejslibneji, ptam se na zkusenosti.
Reseni cislo 3 by mi bylo nejmilejsi. Kazdy mesic platit pausal za
pouzivani sluzby a mit vystarano. Ve stavajicim skriptu bych doslova
prepsal jenom jednu adresu.

Co se linuxoveho software tyka. Asi pouziji gnokii. Mate jine
zkusenosti?

Dekuji
-- Dalibor Straka