linux a pentium 4

Hutar Peter hw1 na aurus.sk
Pátek Květen 23 13:45:50 CEST 2003

 Mam problem v tom, ze pri instalacii linuxu 7.1 kernel 2.4.2-2 je
instalacia na pocitaci pentium 4 1,8 GHz, 512MB DDRAM 333Hz, doska MSI
845PE, disk 2x40GB 7200 Maxtror, siet. karta 3Com905C, pomalsia ako na na PC
Pentium celleron 1300 MHz, 512MB SDRAM PC133, doska MSI 815EP, dalšie
parametre zostavaju. Uz som vyskusal viacerych vyrobcov komponentov dosiek,
pamati, diskov, atd ale rychlost sa nezvisila. Je mozne zvysenie vykonu
zmenou jadra linuxu. Skusal som jadro 2.4.17 ale vykon sa nezvysil. Do jadra
som dal i podporu procesora pentium 4 a nic. Viete mi poradit. dakujem.

Ostávam s pozdravom
Ing. Peter Hutár