accounting software do netcafe

Aben Siatris aben na webcom.sk
Pátek Květen 23 16:20:19 CEST 2003

Dňa Pi 23. Máj 2003 16:15 ste napísali:

> Ale to se zase bavite o extremni situaci !
ale vobec nie!
vo vacsine spolocnosti je knowhow prave tym naskokom pre ostatnymi
firmami a preto musi byt 100% chranene. preto zverit dohlad nad serverom
na ktorom su zdrojaky vsetkych know how inej firme je HODNE velke
riziko.
btw: myslite si ze napriklad takemu Mrkvosoftu adminuje niekto tie
ich servre s windowsami iny?