accounting software do netcafe

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pátek Květen 23 16:29:13 CEST 2003

On Fri, May 23, 2003 at 03:58:04PM +0200, Michal Weinfurtner wrote:

> Co se tyce prace doma pro zname, tak je to presne to o cem jsme se bavili a pokud Vam vase rodina
> toleruje ze jste v zamestnani az 10 hodin a pak prijdete domu a sedite u compu a travite cas praci pro
> jine a to vsechno za jeden plat ? To musite mit neuveritelne tolerantni rodinu a nebo parohy jak
> dum :-)))
>
> Pokud jste svobodnej, je to vo necem jinym .

Svet je hrozivej. Tak 3x tydne jsem v praci 16 hodin (8-00:00). Myslel
jsem si jak mam tolerantni zenu a ono parohy ;). Ted kvuli tomu,
abych prosel dverma, chodim driv a paruzky vymizely. Akorat jsem si pri
zjisteni paruzku musel vzit tyden dovolenou, abych to rozdychal.

Ted trochu vaham jestli se vykaslat na linux a venovat se zene...
Mozna si rikate: "Dobre mu tak." Ale ja se zene venoval hodne a
myslel jsem si, ze se doma uci na zkousky nebo ji nebavi byt porad se
mnou. Dnes jde do kina, takze si budu cist dokumentaci a odpovidat n
dotazy az do pul devaty.

-- Dalibor Straka