accounting software do netcafe

Petr Lascak hwsoft na post.cz
Pátek Květen 23 17:04:28 CEST 2003

Michal Weinfurtner pise:

> Co se tyce prace doma pro zname, tak je to presne to o cem jsme se bavili a pokud Vam vase rodina
> toleruje ze jste v zamestnani az 10 hodin a pak prijdete domu a sedite u compu a travite cas praci pro
> jine a to vsechno za jeden plat ? To musite mit neuveritelne tolerantni rodinu a nebo parohy jak
> dum :-)))

  Zajimave, ja jsem zenaty cca 10 let, mam dve deti, a nemyslim, ze by moje
  rodina byla nejak nenormalne tolerantni. Resim to tak, ze vecer kdy vetsina
  lidi cuci do bedny ja si jen tak pro radost programuji, nastavuji nasi
  FreeNet sit, nebo pisu neco na WEB pro ostatni. Nemam z toho nic vyjma dobreho
  pocitu, obcas nejakeho piva ci publikace. Ale bavi me to !!!
  Kdyby ne, uz bych to davno nedelal. Vis on je rozdil delat neco pro penize nebo
  pro radost. Pokud pouziju hodne drsne prirovnani, tak jen pro penize to dela
  devka.
  Kdyz tak o tom nekdy premyslim, pro me by byl idelani "komunizmus".
  Tedy ne bolsevik, ale idea. Nemusel bych se starat kde bydlet, co jist,
  ale mohl bych se venovat svemu konicku(tedy moji praci).

  Jinak tim, ze se nekdo uci tim ze dela pro free komunitu(obecne, nemusi jen
  pro ni) muze paradoxne udelat i neco pro zvyseni svych prijmu. Ja obcas
  potencialnimu zamestnavateli ukazu co jsem ubastlil, ci naprogramoval,
  a ma to primy vliv na vysi meho platu :-).

   howgh domluvil jsem

--
    Petr hwsoft Lascak
    ITF FreeNet Liberec