Tuhnuti MC na konzoli

Martin Damasek md.konf na centrum.cz
Sobota Květen 24 13:27:48 CEST 2003

Zdravim,

stava se mi jedna docela podivna vec. Na konzoli mi obcas tuhne MC.
Resp. vubec nenabehne. Vypada to asi tak, ze spustim mc, obrazovka se
smaze a zustane pouze blikat kurzor. Vubec na nic to pak nereaguje
(CTRL+C aj.). Jedine, co pomuze je prepnout se na jinou konzoli a mc
killnout. Pak uz takhle mrzne porad. Kdyz se ale par hodin na konzoli
zase nedela, parkrat opet zafunguje a po rekneme 10-ti spustenich se
situace opakuje. Kdyz se podivam na to, co bezi v zamrznutem stavu na
te urcite konzoli, je tam proces mc -P tj. normalni.

Pri pouzivani vzdalene konzole (ssh) funguje bez jedineho problemu.

Konfigurace:

Midnight Commander 4.5.55, RH 7.3 se vsemi ofic. updaty.

Nestalo se vam prosim nekomu neco podobneho? Prip. nemate nekdo tip,
kde hledat chybu? Diky.

bye Martin Damasek