rychly boot distribuce

Libor Dub oakld na tiscali.cz
Sobota Květen 24 23:44:17 CEST 2003

Dne pá 23. of May 2003 10:56 Zdenek Pizl napsal(a):

> poridte si "notebook" - poznamkovy blok. I v digitalnim veku nektere
> analogove veci neztraceji kouzlo!
>
> Pokud tedy nechcete na notas v tramvaji balit zensky (nebo zlodeje)

Hm, takový odpovědi mě dokážou přinejmenším udivit. Dotazovatel asi není
úplnej Matěj, určitě se umí sám rozhodnout, ptal se na konkrétní věc. Pokud
to myslíte vážně, pak se Vás ptám, jestli pak svoje poznámky taky zdlouhavě
přepisujete do počítače? Nedovedeu si představit, že bych to takhle dělal
třeba částmi článků...

Když už tu je diskuze mimo %SUBJ%, doporučil bych spíš PDA s malou
klávesničkou, mě se naprosto osvědčilo.

Oak