Tuhnuti MC na konzoli

Petr petr.vileta na worldonline.cz
Neděle Květen 25 02:16:07 CEST 2003

> Rekl bych ze se siti to bude mit neco spolecnyho. A to pri zjistovani
> hostname. Takze mozna bych zkusil ho nechat bezet nejakou dobu v tom jeho
> "tuhem" stavu, jestli se vzpamatuje nebo ne ...
Mate naprostou pravdu. Ja jsem sice linuxovy zacatecnik, ale stejny problem
jsem mel na jednom serveru, ktery ma dve verejne IP a ja neumel spravne
nastavit hostname pro jednu a druhou. Nakonec to za me vyresil linuxovy
guru, takze nedokazu poradit. Jen jeste poznamenam, ze se to da poznat i pri
startu, kdy take linux nenastartuje normalne, ale na nekolik minut behem
startu "zatuhne" prave v momente, kdy se snazi rozpoznat hostname.
--

Petr