UPS & linux

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Neděle Květen 25 20:02:23 CEST 2003

On Sun, 25 May 2003, Aben Siatris wrote:

> viete mi odporucit nejaky mensi UPS zalozny zdroj ktory kvalitne
> spolupracuje s linuxami? uz nas stvu vo firme neustale vypadky prudu,
> potrebovali by sme aby sa linux server v pripade nabehnutia UPS hodil na
> korektny shutdown

Osobne mam zkusenosti pouze s produkty APC. Zatim jsem nenarazil na
produkt, ktery by s linuxem nefungoval (i kdyz rozbehat BackUPS 350CS na
UltraSparcu byl boj).

Konkretni model si budete muset vybrat podle vasich pozadavku a penezenky.

-- Honza Houstek