code red [was hosts.deny]

Petr petr.vileta na worldonline.cz
Pondělí Květen 26 01:12:02 CEST 2003

Sice mi to dalo trochu prace si odpoved precist, ale precetl. Jen chci
poznamenat, ze mate spatne nstaveny oddelovac zprav. spravne ma byt "-- ",
tedy dve pomlcky a mezera, kdezto vy mate pouze dve pomlcky a to zpusobuje
dost lidem to, ze veskery text puvodni zpravy i vasi odpovedi vidi jako
prilohy.
Ale zpet k tematu. Dobry napad je napsat si skript default.ida a hacknout
utocici pocitac, jenze ja nikdy zadny virus nepsal :-) Muzete poradit nejaky
primitivni zpusob, co mu s tim pocitacem provest? Nebo alespon odkaz nekam,
kde si neco prectu. Ja zatim fakt psal jen programy ktere jsou k uzitku, ne
na spusobeni skody ;-)

--

Petr

"Peter Surda" <shurdeek na panorama.sth.ac.at> píše v diskusním příspěvku
news:20030525173417.GG21020 na smith.cb.ac.at...