iptables - zoufalstvi - vyreseno

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Pondělí Květen 26 07:33:07 CEST 2003

> Neni za co se klanet. Pouziti tcpdumpu, 1000x zmineneho, by problem
> odhalilo okamzite. Vzdyt autor se nesnazil ani pingnout na tu
> branu za
> sebou...

No, ze to bylo moji neznalosti, o tom neni pochyb. Ale napsat, ze jsem se
ani nesnazil si pingnout, kdyz asi ve 4 zpravach jsem napsal, ze ping na
internet funguje, to opravdu neni hezke. A tcpdump nic neodhalil, pouze
potvrdil, co jsem NT adminovi tvrdil 14 dnu. Ale jsem chlap a priznam to,
mel jsem se naucit tcpdump hned a mohl byt klid driv. Clovek se nema
spolehat na jine.

> Na sebe predpokladam.

Taky. A na toho cloveka, ktery mi 14 dnu tvrdi, ze mu tam fakt nic nebezi.
Nicmene, uz jsem v klidu. :-)

TNX