2.4.21-rc modular IDE?

Jozef Hitzinger hitzinger na phobos.fphil.uniba.sk
Pondělí Květen 26 08:19:49 CEST 2003

On Sun, 25 May 2003, Stanislav Meduna wrote:

> narazil som v l-k na nejake spravy, ze v aktualnych 2.4.21
> release-candidates nefunguje modular IDE. Vie niekto blizsie
> o co ide? - nechce sa mi verit, ze v rc stabilnej serie
> je vyhodene nieco, co doteraz fungovalo...

Mam 2G disk, WD-PhD series (povodne do notebookov), ktory mi 2.4.18
zdetekuje a pouziva ok, ale 2.4.20 na nom skape v momente ked ma pocas
bootu vypisat usporiadanie particii. Obe jadra monolit. Tiez som tomu
najprv nechcel verit a kontorloval som disk zo vsetkych stran.

--
jozef  :-)