rychly boot distribuce

Sumpich, Petr PSumpich na elinkx.cz
Pondělí Květen 26 10:50:12 CEST 2003

Mě zajímalo především řešení, které by mi umožnilo boot z diskety && zápis
na ni, případně nějaké ultra ořezané jádro v připravené distribuci s
textovým editorem.

Aletrnativu bych viděl v nějakém inteligentním příkazu, který vše zastaví a
po manipulaci zase vše otevře. Když použiju KDE kl. Zkratku C-Shift-L, tak
se s otáčkami disku (čímž nechci říct že vím o čem mluvím) nestane nic. Jde
mi o větráček. Když notebooka zavřu do kožáku, nechci aby sál||potřeboval
sát dál. Asi mi odfrknete - nojo - to sis ten brutální ohřívač Celer 1,2
neměl pořizovat... ale to není řešení. P.

-----Original Message-----
From: Stanislav Meduna [mailto:stano-cznews na meduna.org]
Sent: Sunday, May 25, 2003 9:49 AM
To: linux na linux.cz
Subject: Re: rychly boot distribuce

On Sat, 24 May 2003 21:43:33 +0000 (UTC), Libor Dub wrote:

: Pokud to myslíte vážně, pak se Vás ptám, jestli pak svoje poznámky
: taky zdlouhavě přepisujete do počítače? Nedovedeu si představit,
: že bych to takhle dělal třeba částmi článků...
:
: Když už tu je diskuze mimo %SUBJ%, doporučil bych spíš PDA s malou
: klávesničkou, mě se naprosto osvědčilo.

Ja si zase nedokazem predstavit na prtavej klavesnicke napisat
viac ako jeden odstavec, zvlast ked to PDA clovek musi v jednej
ruke aj drzat. To naozaj radsej nacrtnut idey na papier
alebo do diktafonu a potom ich v klude prepisat patnasobnou
rychlostou.

Skladacie klavesnice notebookoveho typu zase idu pouzit prevazne
len na pevnom povrchu (mam Stowaway, je to vynikajuca vec, ale
na kolenach sa s tym neda rozumne napisat nic).

Zdravi
--
                                      Stano