linux a pentium 4

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek Janousek na FoNet.Cz
Pondělí Květen 26 10:54:23 CEST 2003

	Ano, polystyren odrazoval na zacatku i nas, ale verte, ze je to
material velmi vhodny, jak svou funkcnosti, tak tepelnou odolnosti (bez
vyrazne akumulace). Jinak pred tim vetrakem CPU - premyslejte chvili
kudyma a jak vlastne ma vzduch proudit a dojdete IMHO k nazoru, ze je to
zamer, aby teplo od CPU bylo hnano kolmo z boku hlavniho proudu, ktery
je natahovan ze predu a co nejrychleji odveden na zadni cast CASE... -
pokud to mate jinak, nejspise jste nepochopil stavebnici a narval to tam
spatne (coz jde rovnez). Naopak vyjma materialu polystyren (prekvapko)
nelze serverovym bednam od Intelu skoro nic vytknout a mista na disky a
kabelaz je dost (kupoval jste BigTower, kdyz chcete hodne disku? (hodne
= vice nez klasicky RAID z 5-6 disky)), dokonce je resen i pruchod pres
ty kominy z polystyrenu tak, aby to nebranilo ani za mak proudu vzduchu,
ktery by se tocil a rozvadel jinam a tudiz by vznikaly vzduchove kapsy s
ohratym vzduchem...

> Krome toho byly jeste pred par mesici pro Intel chipset potreba extra
> zaplaty do jadra kvuli DMA (ok, mel jsem tam dat SCSI, ze
> ano, ale kolik
> by stalo 0.5TB pole ze SCSI disku, kdyz je to jen skladiste dat?).

	Tipuji, ze 2x cena IDE, ovsem topeni IDE disku vs. SCSI neni
taktez zanedbatelne, poruchovost bych ted neresil - flamesu je tu
dost...