Chyba v triedeni cs_CZ & sk_SK

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Pondělí Květen 26 11:21:39 CEST 2003

> To, co označujete za chybu, je zcela korektní chování. České řazení
> je totiž dvouprůchodové a diakritika nad samohláskami se bere v úvahu
> až ve druhém průchodu. V prvním průchodu tedy porovnáváte 'aa', 'aa',
> 'az', 'az' a teprve ve druhém průchodu rozlišujete mezi prvními dvěma
> a druhými dvěma. Proto je 'áa' < 'az'.

nie som si isty ze mate pravdu. teda aspon v slovencine maju niektore
pismena rovnaku vahu s diakritikou i bez, niektore nie. vahovu tabulku
mam doma, ale ak ma pamat neklame tak spravne triedenie je napr

ábel
adam
['a' a 'á' maju rovnaku vahu]

zdeno
žaba
[ž nasleduje az po z]

toto je mozne lahko overit nahliadnutim do nejakeho slusnejsieho slovnika
a zbeznou obhliadkou toho ako su slova zotriedene.