SMTP send v C

Michal Weinfurtner weinfurt na tesmail.cz
Pondělí Květen 26 15:28:51 CEST 2003

On Po, 2003-05-26 at 15:18, Jan Houstek wrote:

> Pomoci system() nebo fork() + exec() si zavolat sendmail?

To mne taky napadlo. V c jsem naprostej amater zacatecnik, a nejsem si jisty
ze uplne chapu prave vztahy mezi sys volanim a navratovejma hodnotama a tak.

Navic, ten program co delam by mel byt pouzitelny i na strojich bez sendmailu,
coz je hlavni duvod proc bych radsi pouzil nejaky kod v C.

Nabizi se vybrakovat neco uz napsaneho, ale to mi s mejma znalostma prijde
stejne slozite, jako neco napsat od zacatku :-(