Chyba v triedeni cs_CZ & sk_SK

Honza Pazdziora adelton na fi.muni.cz
Pondělí Květen 26 19:36:48 CEST 2003

On Mon, May 26, 2003 at 04:50:26PM +0000, Michal Kubecek wrote:

> Ne. Slova začínající 'ch' budou v česko-anglické části řazena mezi
> 'h' a 'i', protože podle českých norem se dvojice znaků 'ch' považuje
> za jedno písmeno. Angličtina takové pravidlo nemá, takže v anglicko-české
> části se taková slova řadí normálně pod 'c'.

No jistě, angličtina je vůbec super, například nemá vůbec taková ta
písmenka, jak nad nimi jsou háčky.

:-)

Já když budu hledat v seznamu nebo ve slovníku Chalupu, tak ji/ho budu
hledat pod 'chá', nikoli pod 'cé'. Pokud mi někdo dodá software, který
mi nedá možnost mít Chalupu pod 'chá' (teď jsem si vyzkoušel, že i můj
mobil řadí Chalupu tam, kde bych ji očekával), pomyslím si něco
o špatné práci, stejně jako mě rozladí, pokud nemůžu uložit
diakritiku.

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, auth. WWW servers, XML/XSL, ...
		Only self-confident people can be simple.