Konverze formatu textovych souboru z dosoveho editoru T602 ? - VYRESENO

Matous Jan Fialka fialka.linux na seznam.cz
Úterý Květen 27 02:44:29 CEST 2003

On Mon, 26 May 2003, Ernest Beinrohr wrote:

> Niezeby som mal problem z t602, ale len pre archiv konferencie sa pytam,
> ze AKO?

No, uprimne, skoro vsechny rady by nakonec vedli k nejakemu vysledku, nutno
uznat :-) Ja si nakonec zvolil konvertovani do "formatu" .rft (t602rtf), coz
mi umoznuje s mymi texty pracovat v Open Office, ktera tento "format" umi.
Chapu, ze toto reseni se nekomu nemusi treba "zdat", ale me vyhovuje :-)

Proto jeste jednou vsem moc dekuji za cenne rady, tipy a pomoc :-)

--
Matous Jan Fialka     Variable computing Prague
Private E-Mail:     matous_jan.fialka na seznam.cz