rychly boot distribuce

Sumpich, Petr PSumpich na elinkx.cz
Úterý Květen 27 08:40:22 CEST 2003

--To trvá mnohem déle! cca podle velikosti paměti a rcyhlosti stroje.

> Já používám na Omnibooku obyčejné APM a pomocí Fn-F12 můžu zhibernovat
> a probudit úplně bez problémů. Je to realizováno na úrovni BIOSu, takže
> žádné swsuspd nepotřebuji.

--Mě FN-F3 nefunguje, APM+Compaq Evo800c
--MK

Tak jsem zjistil, ze mi Fn-F3, Fn-F6 funguje na obrazovku - není tosice co
jsem chtěl (větrák frci), ale zas vim neco noveho. Ted bych potreboval vedet
jak z toho ven, restartx asi neni reseni :-).

Ale diky za kazdou novou klavesovou zkratku. Ovsem vetrak furt fuci :-). P.