Mys pocut v reproduktoroch

Matej Pivoluska pivoluska na matfyz.cz
Úterý Květen 27 09:19:57 CEST 2003

Zdravim Vas,

stretol som sa dnes s jednou vecou, ktoru si neviem vysvetlit. Ked hybem
mysou
v Xoch, pocujem cvrkot v reproduktoroch. Celkom ma to zarazilo.

Pouzivam Debian unstable, doska VIA KT400, zvukovka integrovana - VIA8233,
myska gulickova, kolieskova - Genius NetScroll+ v PS/2 zastrcena, ALSA z
Debiana (alsa-base 0.9.3a-1),  Kernel z Debiana (2.4.20-7), XFree86
(4.2.1-6).

/* To mi sibat zacina, ci naozaj sa to obcas stava? (Iskriaca myska?) */
Wo co go, prosim Vas?

----
Updated: Takto som tu spravu posielal aj do konferencie linux na lists.linux.sk
(http://lists.linux.sk/pipermail/linux/2003-May/026590.html), tam som sa
dozvedel, ze podobne problemy maju aj ini, robi to len v Xoch.

mP
--
Matej Pivoluska (mP)