SPAM s mojou spiatocnou adresou

Jozef Hitzinger hitzinger na phobos.fphil.uniba.sk
Úterý Květen 27 10:11:14 CEST 2003

On Tue, 27 May 2003, Matus fantomas Uhlar wrote:

> ak by zacalo chodit viac mailov paralelne (co sa u nas uz stalo), a kazdy by
> bol spam, dostal by si kopu delayovanych spojeni ktore by ti mohli pretazit
> server...

Suhlas. Realne cisla o tom nakolko to zatazi server nezistime kym to
niekto nevyskusa. Za pokus to IMHO stoji :).

> -> pravdepodobnost, ze z toho isteho servera pojde aj
> -> legalny mail, je dost mala, spammeri pouzivaju svoje one-time alebo
> -> openrelay servery.
>
> a tie mozu pouzivat servery providerov... nie kazdy stiha sledovat kde vsade
> je open relay. btw na open relay je ovela lepsie pouzivat RBL filtre...

no, ked cez providera pojde tolko spamu, ze na mojom serveri vytazi vsetky
povolene paralelne konekcie, bude mat vacsie problemy nez len to ze
legalne maily od neho k nam pridu neskor - vela ludi od neho nebude brat
mail vobec. (ze, hotmail.com?)

--
jozef  :-)