Kdyz uz jsme tak v tom boji proti strankam funkcnim jen v MSIE...

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Květen 27 10:20:32 CEST 2003

Dne út 27. května 2003 10:11 jste napsal(a):

> Včera sem Martin Hassman psal, že všechny relevatni informace se
> shromažďují v Bugzille na serveru Czilla.cz.
> http://bugzilla.czilla.cz/
>
> Konkrétně pro výše uvedené stránky je to bug #55.
>
> Takže zkuste následovat jeho proseb a zaznamenejte tam vše, co najdete.

1.) Díval jsem se tam
2.) Nevím co bych tam měl zadát obzvláště jak to není česky a již to tam mají
(zase nejsem takový guru a cizí řeči neumím :-) nechápu proč to není česku
když je to na *.cz :-(( )
3.) Na lupě byl o tom článek který jsem si přečetl
4.) Rád bych vynadal přímo správci těch stránek

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |