Mys pocut v reproduktoroch

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Květen 27 10:37:11 CEST 2003

Dne út 27. května 2003 10:23 jste napsal(a):
> a co takhle zesileny na maximum nejaky nepouzivany vstup? (typicky
> microfoni nebo linkovy) to se potom z repro ozyvaji nejruznejsi veci
>
> Tecka

No a ještě mě napadlo zjistěte si od jakého vstupu mixáku to je - zeslabením
já si ještě vspomínám že se mě rušivé signály šířily po audio kablíku od
CD-ROM, stačilo odpojit zem na jednom konci - vytáhnout z konektoru (nějaká
zemní smička zvukovka zdroj CD-rom kablik zvukovka)

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |