UPS

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Úterý Květen 27 11:40:48 CEST 2003

> JASNE ZE SKUSIL NASTAVIL SOM NA SKUSKU ZE STAV BATERIE 90%
> POCHOPIL SOM TO
> TAK ZE KED KLESNE KAPACITA POD TUTO HODNOTU PC BY SA MALO VYPNUT.

v apcupsd.conf su tri volby ktore sa tykaju shutdownovania - jedna je
pocet minut pred vybitim baterky, druha je stav baterky v percentach,
a tretia je hlavne pre dumb ups-ky, je to tam popisane aj v konfiguraku,
a ze je to dobre na testovanie, a ze nastavenie na 0 typne tuto volbu.
tam si nastavte napr 30 sekund, a odpojte ups-ke stavu. do minuty by mala
povedat stroju ze bezi na baterky. potom by mal zacat plynut 30sekundovy
timeout, po ktorom sa zacne shutdown. ked sa shutdowne, uplne na konci
apcupsd posle ups-ke signal, aby sa vypla. majte trpezlivost, moze to
trvat aj par minut. ak ste instalovali apcupsd podla instrukcii, bude to
fungovat, redhat a suse su dobre podporovane. pripadne si skontrolujte
tusim v /etc/rc.d/init.d/shutdown ci na koniec pridal apsupad nejake riadky.
konkretne vam neviem povedat, na stroji s upskou mi vcera zachrapcal disk
a prave to davam dokopy.

a vypnite si prosim capslock, mam dojem akoby ste na mna kricali. ;-p