accounting software do netcafe

Martin 'uggae' Homola 82447 na mail.muni.cz
Úterý Květen 27 11:17:06 CEST 2003

Martin Hudec wrote:

> Dlhodobo to moc nefunguje, aj ked aplikacia autosugescie je dost silna zbran
> :). Ja to vidim v mojom pripade na ten treti pripad ;), kedze tie prve dva mi
> pripominaju katastroficky scenar z filmu made in hollywood :).

Tak tak, ja som si tiez chvilku myslel, ze som neznicitelny,
ale organizmus zacal hlasit vytazenie na 150%,
tak som radsej pribrzdil.

Nepotrebujem, aby som v tridsiatke vyzeral a fungoval
ako sedemdesiatnik navyse s troma dusevnymi poruchami :)