code red [was hosts.deny]

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Květen 27 14:05:53 CEST 2003

: Odesílatel: Petr <petr.vileta na worldonline.cz>
: > tady si podle me moc asi nepomuzete. spise uskodite jeste vice nekomu,
kdo
: > ma nejaky hacknuty server.
: No vzdyt o to mi jde. Me celkem nezajima, kdo napsal virus, ktery utoci
na
: muj pocitac, ale zajima me, proc ten virus utoci z IP xxx.xxx.xxx.xxx,
kdyz
: uz jsem jim posilal 256 vazne varovani mailem, ze maji zavirovany
pocitac.
: Takze pokud si nedokazi odvirovat pocitac, tak jim chci neco provest. Ne
: zrovna smazat disk, ale treba shodit nejakou sluzbu, zrestartovat, vypsat
: jim hlasku na terminal, do logu, na tiskarnu. Napriklad kdybych jim pri
: kazdem utoku na muj server dokazal zrestartovat masinu, asi by se zacali
: zajimat, proc se to deje :-)

Spatna cesta.

Udelejte jak jsem to navrhoval ja. Tedy do kazde stranky pridat JS kod,
ktery vyhodi alert okno. To zabere urcite do 24 hodin.

Netusim jak to v IIS udelet (vubec ho neznam), ale pokud se dostanete na
disk, a udelate tam soubor, tak prikaz copy ma i atribut "+", schvalne se
podivejte co to dela. A kdyz to hodite na zacatek stranky, tak vetsina
browseru spoji obe oblasti HEAD pokud nejak nekoliduji. Takze to bude
fungovat vsude.

Jen jak rekurzivne projet adresare pod tim shit.systemem, netusim.

JL.