Kodovani ve ViM6

BruXy bruxy_at_ na regnet_dot_-_remove_this_.cz
Úterý Květen 27 15:13:52 CEST 2003

Dobry den,

pouzivam editor ViM6 a RedHat9, takze mam kodovani UTF-8 jak na konzoly
tak v X11, jenomze bych rad editoval soubory i v jinych kodovanich coz je
ve ViM bezproblemu zvladnutelne, ovsem nejak to uplne nefunguje jak bych
si predstavoval a nebo jsem jen neco nepochopil, takze...

Konfigurace 1. Takhle bych to chtel:

set encoding=utf-8 " Kodovani na terminalu
set fileencodings=iso-8859-2,utf-8

autocmd FileType tex : set fileencoding=iso-8859-2
+ nasleduje rada jinych druhu souboru kde bych chtel mit zase
jinak nastaveno ukladane kodovani.

ViM nacte v poradku (diakritika zobrazena spravne) ovsem pri ukladani
zahlasi:
E213: Cannot convert (add ! to write without conversion) a ulozi v UTF-8 a
to nechci...

Konfigurace 2.
set encoding=utf-8 " Kodovani na terminalu
set fileencodings=iso-8859-2,utf-8
" s tim rozdilem ze neni nastaveno fileencoding=iso-8859-2 " u prislusneho
" typu souboru

Ted to funguje jak ma (nacte a Ulozi v latin2), ale neni mi jasne proc
kdyz si primo vynutim ze soubor bude mit fileencoding=iso-8859-2 tak
se mu to nechce konvertit...

Neresil nekdo podobny problem?

 BruXy