problem s nabootovanim v ltsp

Pavel Benisek pavel.benisek na vogel.cz
Úterý Květen 27 17:51:57 CEST 2003

Dobry den,
uz nekolik dni se pokousim rozebehnout terminal (prez ltsp 3.0.9).
Bootoji z diskety. Vse probiha OK (dotaz na DHCP, prideleni IP, mount NFS),
ale zrejme to mountuje root jen read only (tedy zcela urcite).
Takze pri pokusu o nastartovani xfree86 mi zhavaruji s hlaskou ze nemuzou
zapisovat do logu. Napadlo me jestli nechce ltsp v defaultni konfiguraci
logovat na server, ale zatim se mi nepodarilo nastavit syslog-ng aby mi
prijimal logovani i ze site (nedostatek casu precist manual ;)).

v /etc/exports mam:
/opt/ltsp/i386                  192.168.0.101(rw,no_root_squash)
/var/opt/ltsp/swapfiles         192.168.0.101(rw,no_root_squash)

je tedy problem v logovani, v ro root filesystemu, nebo jeste v necem jinem?

Dekuji za nakopnuti ;)

Pavel Benisek