linux a fonty v CP1250 (vazne)

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Květen 27 21:06:10 CEST 2003

: Odesílatel: Radek Vybiral <Radek.Vybiral na vsb.cz>
: > potreboval bych do pythonu (presneji do knihovny PIL) prevest fonty v
: > CP1250. Linuxove c iso8859-2 uz mam prevedene (k tomu slouzi utilitka
: > pilfont), jenze - "ž" a "š" se mi nezobrazuji, kvuli pouzite CP1250 pro
: > texty. POkud tam naplnim polozku v ISO, tak se zobrazuji vsechny znaky
jak
: > maji.
: >
: > Kdyby nekdo stoural proc, tak potrebuji do buttonku pro web generovat
popis
: > "on-the-fly".
: A neni správnější cesta vyznačit použité kódování všech textů na webové
: stránce do hlavičky této stránky a klient se podle toho zařídí??

Neni. Kodovani textu je CP-1250, kodovani nadpisu taktez. Jenze nadpisy
generuji ten text v obrazku na linuxove masine linuxovyma fontama. Kdyz do
databaze strcim nadpis v 8859-2, tak je to v pohode. Jenze ja mam nadpisy v
CP-1250. Tudiz bych potreboval i ty fonty. Stacil by mi *.pcf nebo *.bdf,
to do PIL prevest jde bez problemu (tedy lepe receno pouze ty dva).

NEvite tedy jak budto premapovat ty fonty (nejlepe nejak poloautomaticky,
nebot tech fontu je -zatim- tak stovka), nebo jak prevest do pcf nebo bdf
truetype font?

Dekuji, JL.