Mozilla - Smazane personal bookmarks

Vlasta Šeliga xseliga na fi.muni.cz
Úterý Květen 27 21:39:21 CEST 2003

To je neuveritelne! Linym stylem o reseni uvazuju cca 14 dni, zkousim co
ruzne blbosti, sotva napisu do skupiny, tak najdu reseni. Tohle mam
porad ;-).

Chybel mi v bookmarks.html spravny attribut ID=, funkci oznaceni slozky
jako 'Personal bookmarks' vypada takhle:

<H3 ADD_DATE="1052818393" LAST_MODIFIED="1052818677"
PERSONAL_TOOLBAR_FOLDER="true" ID="NC:PersonalToolbarFolder">Personal
Toolbar Folder</H3>