OpenOffice - popis tabulky

Miroslav Zidek mizi na worldmail.cz
Úterý Květen 27 22:05:49 CEST 2003

Zdravím,

V Út 27 kvě 2003, jan labut napsal:

> Nedari se mi donutit OO writer (1.0.2), aby byl popisek tabulky
> (vlozena z OO math) umisten nad tabulkou a ne pod. Pokud kliknu
> pravim na tabulku a zvolim popisek, je volba "Umisteni" defaultne
> nastaveno na "Nize" a nejde zmenit.
V napovede je napsane cosi o tom, ze dostupnost jednotlivych voleb
(nize, vyse) zavisi na druhu pouziteho objektu: napriklad pro textovou
tabulku vytvorenou primo z OO jsou obe volby dostupne. Pro "Ole"
objekt - jako napr. vlozena tabulka z OO-tab nebo vzorec OO math a
dalsi objekty jako externi obrazek - je pouze popisek DOLE. Hral kjsem
si s tim asi pul hodiny a toto je vysledek.

Popisek nahoru dostanete pouze tak, ze vlozite nejprve popisek dolu
--> kolem objektu se vytvori ramec --> k tomu jiz priradit popisek
nahoru jde --> smazete popisek dole --> mate objekt s popiskem tam,
kde ho chcete mit na zacatku.

Krkolomne, "nesystemove" ale jinak nevim. Maximalne pokud byste prisel
na způsob, jakym vlozit objekt do "ramce" ihnet (jako to delaji
Billovo Office - bohuzel/bohudik jsem to pouze nekde cetl, nemel jsem
tu cest s nimi pracovat na takoveto urovni), mozna by se povedlo ty
popisky dat nahoru hned.

MZ
--
 Miroslav Zidek